360° MARKETING KIVITELEZÉS. AZ ÖN SIKERÉNEK SZOLGÁLATÁBAN
Az ügyfélszerzés szíve és lelke a marketing tevékenység. Ez azonban nem működhet a termék, szolgáltatás fejlesztési, piacravezetési stratégiája, érettségi szintjének, lehetőségeinek precíz, alapos átgondolása nélkül.
Professzionális üzletfejlesztési, marketing és kommunikációs tanácsadásunkkal segítünk Önnek, hogy minden platformon előkelőbb helyen szerepeljen vállalkozása. Egy alapos ellenőrzés azonosítja és kijavítja az esetleges akadályokat növekedési jövőképében és megteremti az alapot a széleskörűbb marketing tevékenység kialakításához. A teljes elemzés részletes ajánlásokat tartalmaz, a felállított átalakítási terv garantálja üzleti igényei és céljai elérését. Termék és piacelemzésünk, sales központú iránymutatásunk, személyre szabott marketing stratégiánk olyan problémákat és megoldásokat mutat be, melyeket gyakran csak külső szemmel lehet érzékelni.
A fizetett hirdetések menedzselése, a keresőoptimalizálás és a social jelenlét alapvető fontosságú sikerei eléréséhez. SEO stratégiánkkal az Ön weboldala jobb pozíciókat ér el majd a Google találati listáin. Teljes kulcsszó statisztikát, linkeltségi riportot és indexelt oldalinformációkat adunk át rendszeresen. Fizetett hirdetései alapos célzással, folyamatos visszaméréssel, magas hatékonysággal működnek majd. Ügyfélorientált csapatunk a webes forgalmára fog koncentrálni és így növeli az online csatornákon zajló fejlődését.
Média tervezés, offline kampányok, Print, Outdoor, Tv és Rádió média vásárlás árgaranciával, kreatív megoldások, weboldal fejlesztés, PR: mindez komplex ügynökségi tevékenységünk további része, így a teljes kommunikációját biztos kezekben tudhatja.
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA
A marketing-kommunikációs stratégia elkészítését minden esetben közös workshop előzi meg, melynek keretében egyeztetjük az üzleti célokat, terveket, amely alapját képezik az alábbi további tevékenységünknek:
- Igényfelmérés,
- Piacfelmérés, konkurenciaelemzés,
- USP mátrix kialakítása,
- Brand térkép kialakítsa,
Ezt követően történik a kommunikációs csatornák meghatározása, gyakoriságelemzés, célok kijelölése, témacsoportok és social poszttípusok összeállítása.
A fentiek után következik a rövid-, közép- és hosszútávú kommunikációs stratégia megtervezése, az akcióterv készítés, majd a büdzsétervezés.
Az elkészült marketing stratégiát átfogó prezentáció kíséretében adjuk át ügyfeleinknek.
SOCIAL CSATORNÁK ÜZEMELTETÉSE
A social csatornák üzemeltetésének kezdeti stádiumában megtörténik azok szakszerű beállítása valamint a stratégia alapján kialakul a posztok típusösszetétele és meghatározásra kerül azok szükséges gyakorisága. A kommentkezelés és az üzenetek szakszerű megválaszolása is csapatunk fontos feladata. Az elemzések során fény derül arra, hogy pontosan mely csatornákon és milyen gyakorisággal, milyen bejegyzés-típusokkal érdemes a célcsoport felé kommunikálni.
A hatékony social csatorna üzemeltetés alapvetően több kulcselemre épül:
1. Célcsoport-ismeret: Az első és legfontosabb lépés a célcsoport pontos meghatározása. Ki szeretné elérni a közönségben? Mi jellemzi őket? Milyen tartalom érdekli őket? Az átfogó célcsoport-ismeret alapvető a hatékony tartalomstratégia kialakításához.
2. Tartalomstratégia: A közönség igényeihez igazodó, érdekes és vonzó tartalmak létrehozása elengedhetetlen. A tartalomstratégia magában foglalja a poszt típusait, a posztolás gyakoriságát, a használt hangnemet és stílust.
3. Rendszeres aktivitás: A közönség figyelmének fenntartása érdekében rendszeres és következetes aktivitásra van szükség. Ez magában foglalja a rendszeres posztolást, a hozzászólások gyors és hatékony kezelését, és a közönséggel való folyamatos interakciót.
4. Mérések és elemzések: Az eredmények nyomon követése és elemzése nélkülözhetetlen a folyamatos fejlődéshez és optimalizáláshoz. A közönségre gyakorolt hatások mérése és a teljesítményelemzések segítenek a jövőbeli stratégiák kialakításában.
5. Hirdetések és Promóciók: A szociális média platformok hirdetési lehetőségeit érdemes kihasználni a nagyobb elérés és interakció érdekében. A célzott hirdetések segítenek elérni a kívánt közönséget, míg a promóciók és versenyek növelik a közönség elkötelezettségét és interakcióját.
6. Válságkezelés: Előfordulhatnak váratlan helyzetek, például negatív visszajelzések vagy hibák a posztokban. Ebben az esetben a gyors és hatékony válságkezelés elengedhetetlen a márka hírnevének védelme érdekében.
7. Platformok Megértése: Minden social media platform más és más. A Facebooknak, Instagramnak, Twitternek, LinkedInnek stb. megvannak a saját szabályaik, célközönségük és legjobb gyakorlataik. Például az Instagram tökéletes hely a vizuálisan lenyűgöző tartalmak megosztására, míg a LinkedIn inkább szakmai tartalomra összpontosít. A platformok megértése és azokon való hatékony navigálás létfontosságú.
8. Közönségkapcsolatok: A közönséggel való közvetlen kommunikáció, válaszadás a megjegyzésekre és üzenetekre, valamint az aktív részvétel a közösségi hálózatokban kialakítja a közönség és a márka közötti kapcsolatot, ami hozzájárul a márka hűségének növeléséhez.
9. Influencer Marketing: Az influencerekkel való együttműködés lehetőséget nyújt a márkának, hogy elérje és befolyásolja a célközönséget. Az influencerekkel való együttműködés a márka hitelességét is növelheti.
10. Továbbképzés és Tanulás: A social media platformok és trendek folyamatosan változnak, ezért fontos, hogy naprakészek maradjunk, és folyamatosan tanuljunk és alkalmazkodjunk a változásokhoz.
A social csatornák üzemeltetését a fentiek tükrében végezzük. Csapatunkkal a márkája erős jelenlétét alakítjuk ki a célcsoportja körében, így is segítüónk a hatékony kommunikálásban.
PPC HIRDETÉSEK MENEDZSELÉSE
A PPC alapú kampányok és a brand hirdetések menedzselése magában foglalja a hirdetési fiókstruktúrák szakszerű kialakítását, kampányok, hirdetéscsoportok beállítását, a hirdetések AB tesztelését a megfelelő stratégia kialakítása céljából, valamint a büdzsé tervezéshez szükséges input adatok felkutatását a szakmai specifikumok miatt.
Tevékenységünk kiterjed a Google ADS keresési és CÉLZOTT display + Youtube kampányok menedzselésére, valamint a Facebook Ads célzott image, forgalomterelő és leadgyűjtő kampányok lebonyolítására, az Instagram kampányok megtervezésére és minden egyéb célzott kampány (pl. Linkedin, Waze, Viber, Bing) kivitelezésére.
EMAIL MARKETING – HÍRLEVÉLKÜLDÉS MENEDZSELÉSE
Email kampányok menedzselése hírlevél stratégia kialakításával indul, melyet a hírlevélküldő rendszer konfigurálása követ. Cégünk minden esetben valamely nemzetközi hírlevél küldő rendszer használatát javasolja. Mint hivatalos Mailchimp partner, egyedi megoldásokat is kínálunk.
Tevékenységünk közé tartozik az email adatbázis építése, annak profilozása és a hírlevél küldési automatizmusok létrehozása – üdvözlő emailek, követő emailek, stb. Edm kampányok létrehozásával, hírlevelek szerkesztésével, hírlevél elemeinek a paraméterezésével is állunk rendelkezésre.
A kampányok rendszeres kiértékelése, elemzése, KPI-ok követése – megnyitási arány, kattintási arány, ügyfelek szegmentálása, konverziók mérése stb. is része a menedzsmentnek.
SEO – egyedi keresőoptimalizálási tevékenység
A keresőoptimalizálás része a SEO baseline elemzés megvalósítása, és a kulcsszókutatás. A SEO stratégia kidolgozása után a baseline elemezés eredményei alapján megvalósítjuk a SEO stratégiát: ennek része a tanácsadás, linképítés, weboldal optimalizálás az elemzés, az eredmények folyamatos követése.
A weboldal és a vállalati tevékenység szempontjából releváns kulcsszavak Google találati listáiban történő első oldali elhelyezési cél elérésének a megvalósítása, a weboldal linkeltségének növelése (link marketing, linképítés), a weboldal használhatóság felmérése (Usability testing), folyamatos javaslatok a weboldal használhatóságának fejlesztésére, weboldal struktúra optimalizálás, gyorsítás, folyamatos javítás: ez mind része ügynökségünk tevékenységének.
EGYÉB MARKETING AKTIVITÁS
- Google Analytics fiók beállítása, felülvizsgálata – elengedhetetlen a hatékony kampánykezeléshez,
- Offline hirdetések készítése,
- Offline kampányok menedzselése,
- Hazai és nemzetközi médiavásárlás – célzott szaklapok, konferenciaanyagok, B2B felületek,
- Teljeskörű grafikai tevékenység óradíjas konstrukcióban,
- Megjelenési lehetőségekre vonatkozó javaslatok folyamatos proaktív jelzése,
- Print, TV, Rádió, outdoor kampányok mendzselése, megtervezése, kreatív koncepció megalkotása,
- Kapcsolódó nyomdai, grafikai anyagok teljes körű kivitelezése, szerzvezése,
- Weboldal, landing oldal kialakítása.
A KÖZÖS GONDOLKODÁS JEGYÉBEN
Igény szerint heti rendszerességű egyeztetéssel, személyes konzultáció keretében haladunk ügyfeleink céljai megvalósítása felé. Havi riportokkal (a hirdetések teljesítményéről, posztok teljesítményéről, kulcsszavak pozícióiról, linkeltségi struktúráról, új linkek elhelyezéséről) adunk tájékoztatást az elért mérföldkövekről. Teljeskörű Google Analytics felügyelettel állunk rendelkezésre. Havi rendszerességű aktivitási tervet készítünk, amely az eredmények függvényében a social bejegyzések, blogbejegyzések, weboldalon szöveg javaslatok, struktúrák felülvizsgálatát, javítását foglalja magában. A közösen elfogadott stratégia kivitelezése mellett folyamatosan nyomon követjük, felülvizsgáljuk az eredeti gondolataink hatékonyságát.